Як вибрати офісне крісло
- Коліщатка, легко катаються і по гладкій підлозі, і по ворсистою поверхні – обов’язкова вимога для робочих крісел співробітників і керівників.
- Необхідність підлокітників у крісел співробітників визначається тим, наскільки багато їм доводиться працювати з клавіатурою комп’ютера (необхідна підтримка ліктів) і як часто їм доводиться залишати робоче місце (необхідно спиратися при вставанні й опусканні на крісло). Купувати крісла без підлокітників має сенс тільки при крайній недостачі місця в офісі.
- Керівникам, часто проводять зустрічі і наради у своєму кабінеті, необхідна наявність у механізмі крісла режиму “крісло-качалка”, а тим, хто багато працює в постійній позі з комп’ютером і паперами – ергономічного синхромеханізма <1:3>, ідеально підстроює крісло під будь-яку фігуру і будь-який тип роботи.
- Децентралізація хитання: вісь хитання в механізмі “крісло-качалка” повинна бути винесена вперед з-під центру крісла (чим далі – тим краще), тоді при погойдуванні в кріслі ноги (коліна) не будуть підніматися вгору, і процес хитання буде виглядати гідно і солідно.
- Крісла і стільці для відвідувачів повинні бути з низькою спинкою, мінімально можливої ширини, бажано на ніжках або на пружній рамі. Крісла на поворотній опорі застосовні тільки для відвідувачів, які вже звикли до офісних крісел (інакше відвідувач буде безупинно крутитися перед вами і заважати бесіді).
- Крісла для співробітників повинні підтримувати тільки плечі і спину (сон на робочому місці – велика спокуса для персоналу середньої та нижньої ланки), а от у керівника спинка крісла може служити опорою і для голови.
Сторінки: 1 2